Najčastejšie otázky

1. Neprišiel mi potvrdzovací mail o prijatí objednávky, čo mám robiť?

Skontrolujte si prosím aj nevyžiadanú poštu, teda tzv. SPAM - môže sa stať, že mail preradilo tam. Ak ste ho tam našli, označte ho - Toto nie je Spam. Ak mail nenájdete ani tam, kontaktujte nás mailom na obchod@esperky.sk.

2. Nejde mi uplatniť zľavový kupón, ako mám postupovať?

Niektoré zľavy sa dajú použiť za špecifických podmienok, napr. niektoré platia len obmedzený čas alebo sa dajú použiť len pri nákupe nad určitú hodnotu. Preto si skontrolujte či pri zľave sú uvedené aj podmienky. Ak napriek tomu, že všetko sedí, zľavu nejde uplatniť, môže ísť o technický problém. V takom prípade nás kontaktujte na obchod@esperky.sk.

3.Získal som od vás zľavový kupón, ako si ho mám uplatniť?

Zľavu si môžete uplatniť hneď v prvom kroku objednávky. Stačí, keď si vyberiete produkt alebo produkty, ktoré si chcete kúpiť. Následne si zobrazte košík a tam je vľavo dole kolonka na zľavový kód. Zadajte ho a kliknite na tlačidlo „Uplatniť zľavu“.

4. Nesadla mi veľkosť prsteňa, vymeníte mi ho?

Áno samozrejme. Všetky informácie ako postupovať nájdete na tejto stránke.

5. Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, v našom obchode môžete nenosený tovar vrátiť až do 21 dní. Ako postupovať pri vrátení tovaru sa dočítate na tejto stránke.

6.Nedarí sa mi prihlásiť, čo mám robiť? 

V prvom rade je nutné, aby ste u nás mali vytvorený účet (treba sa zaregistrovať). Pre správne zobrazovanie sa nášho eshopu je nutné, aby ste vo svojom prehliadači mali povolené cookies. Ak máte starú verziu prehliadača, niektoré položky sa vám nemusia zobrazovať správne. Ak ste už u nás nakupovali ale ste zabudli vaše heslo, kliknite pri zadávaní prihlasovacích údajov na ikonu "zabudol som heslo", na váš e-mail vám bude zaslané nové heslo. V prípade akéhokoľvek problému nás môžete vždy kontaktovať e-mailom na obchod@esperky.sk.

7. Do kedy mi bude tovar dodaný?

Dodacia doba šperkov sa líši. Pri každom produkte je zobrazená dodacia doba - dátum - dokedy Vám tovar dodáme (informácia je potom zobrazená aj v potvrdzujúcom maile objednávky). V prípade, ak by sa vyskytli nejaké problémy - a bola by prekročená dodacie doba objednaného šperku - sa vždy snažíme kupujúceho informovať. Občas sa môže stať, že pri objednávaní šperkov u výrobcu alebo dovozcu zistíme, že šperk je vypredaný - v takom prípade kupujúceho tiež informujeme a dohodneme sa na ďalšom postupe.

8. Dostanem k šperku aj certifikát?

V ponuke máme len šperky so Swarovski Elements - a k tým sa certifikát nezvykne dávať. Väčšina výrobcov ho neposkytuje. Výnimkou je napr. značka JOY´s - kde je šperk Swarovski dodávaný aj certifikátom pravosti. Pri značke Oliver Weber sú drahšie šperky dodávané s pečaťou Swarovski Crystalized. Aký je rozdiel medzi značkou Swarovski a Swarovski Elements si môžete prečítať tu.

9. Čo to znamená, že je tovar momentálne nedostupný?

Tovar môže byť len dočasne vypredaný, teda čaká sa na nové zásoby tohto šperku - to sa u jednotlivých značiek líši - môže to trvať od niekoľkých týždňoch po niekoľko mesiacov. Šperk však môže byť nedostupný aj z dôvodu, že sa už prestal vyrábať. Takéto šperky postupne po informáciach od dovozcu alebo výrobcu sťahujeme zo stránky. Pokiaľ máte dlhodobejší záujem o šperk, ktorý je nedostupný - môžete u neho vyplniť emailovú adresu. Keď sa zmení dostupnosť šperku, budete o tom informovaní prostredníctvom mailu.

10. Čo znamená poslať "Objednávku ako darček", kt. sa dá zakliknúť v košíku?

Je to možnosť objednať a zaplatiť darček pre osobu, kt. chcete na diaľku obdarovať. Vy objednáte, zaplatíte vopred a my objednávku odošleme danej osobe. Objednávka bude odoslaná bez faktúry (tá príde mailom kupujúcemu), na tovare nebude žiadna cenovka a ak napíšete v objednávke aj darčekový text (venovanie) pribalíme do zásielky aj darčekovú kartičku s Vaším textom. Z tohto dôvodu nie je po zakliknutí možnosti Objednať ako darček možnosť poslať objednávku na dobierku.