Vrátenie tovaru a reklamácie
Vrátenie tovaru
Internetový predaj má svoje úskalia, konkrétne zákazník tovar vidí len na fotke a nemôže si ho vyskúšať. Ak Vám však tovar nesadol alebo nespĺňa vaše požiadavky, je veľmi jednoduché ho vrátiť alebo vymeniť. Tu je krátky návod ako treba postupovať:
Vrátenie tovaru v 3 krokoch:
1. Vytlačte a vyplňte formulár na vrátenie tovaru
2. Zabaľte tovar, ktorý vraciate.
Tovar, ktorý chcete vrátiť dobre zabaľte, použiť môžete aj pôvodný obal (odstráňte alebo prelepte pôvodný štítok). Do balíka vložte vytlačený formulár na vrátenie.
3. Odošlite balík jedným zo spôsobov:
- Jednoducho cez pobočku Zásielkovne (Packeta) - poplatok 2,90€
Balík odovzdajte na pobočke Zásielkovne a personálu nahláste kód: 92711390. Personál vytlačí a nalepí štítok a Vám vydá potvrdenie o jeho prijatí. Na mieste neplatíte nič. Táto služba je spoplatnená sumou 2,90€ a využitím tejto služby automaticky súhlasíte s tým, že Vám bude táto suma odpočítaná od sumy na vrátenie peňazí za tovar. Kompletný zoznam pobočiek Zásielkovne nájdete na http://www.packeta.sk/pobocky.
- Inou dopravou (na vlastné náklady)
Môžete vrátiť tovar aj prostredníctvom nejakého iného dopravcu. Po vyplnení formulára pre vrátenie tovar zabaľte a odošlite ho na vlastné náklady na adresu:
eSperky – ELBEZA s.r.o.
J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA)
02001 Púchov
Tovar neposielajte na dobierku. O prijatí tovaru a vybavení Vašej požiadavky Vás budeme informovať e-mailom.
Dôležité upozornenia
- Tovar vrátený nad rámec zákonnej lehoty (14 dní) nesmie byť nosený alebo poškodený. Je potrebné doručiť ho v originálnom balení s pôvodnými visačkami a certifikátmi.
- Nie je možné odstúpiť od zmluvy u tovaru, ktorý bol vyrobený alebo upravený podľa želania spotrebiteľa (zákazková výroba)
Vrátenie peňazí
Peniaze za tovar zašleme na váš bankový účet čo najskôr, najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy. Nebude to však skôr, než dôjde k doručeniu vráteného tovaru späť na našu adresu a následnej kontrole vrátených položiek.
VÝMENA TOVARU
Využite prosím postup rovnaký ako pri vrátení tovaru vyššie. Vo formulári na vrátenie tovaru však vyplňte možnosť výmena tovaru. V prípade, že cena zamieňaného produktu bude vyššia, cenový rozdiel Vám naúčtujeme v dobierke. V prípade nižšej ceny Vám cenový rozdiel vrátime na účet.
Niečo nie je jasné? Neváhajte nás kontaktovať
Reklamácia
Aj keď je našou snahou ponúkať len kvalitný a
originálny tovar od svetových spoločností, pokaziť sa samozrejme môže hocičo. Napriek tomu, že percento reklamácií je nízke, je našou snahou vyriešiť všetky reklamácie čo najrýchlejšie (väčšinou do niekoľkých dní). V prípade, že reklamovaný tovar musíme poslať výrobcovi (resp. dodávateľovi), reklamačná lehota môže byť dlhšia (max. 30 dní odo dňa doručenia tovaru).
Záruku na tovar máte u nás rovnakú ako v
kamennom obchode. Záruka začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Na tovar je poskytovaná záruka 24 mesiacov.
V prípade reklamácie Vás prosíme o zaslanie reklamovaného tovaru,
spolu s faktúrou a vyplneným reklamačným listom na našu adresu:
ELBEZA s.r.o.
J.Kráľa 1269/44 (budova tlačiarne ASSA)
020 01 Púchov
Slovenská republika
Tovar odporúčame poslať doporučene. Tovar prosím dobre zabaľte, aby sa pri preprave ešte viac nepoškodil. Tovar neposielajte na dobierku.
Na aké prípady sa reklamácie vzťahujú?
Predávajúci zodpovedá za chyby, ktoré má tovar pri prevzatí kupujúcim, alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby. Reklamácie sa nevzťahujú na prípady:
- ak chyba vznikla nesprávnym používaním, resp. ktoré je v rozpore s návodom na použitie
- ak chyba vznikla mechanickým poškodením (zlomenie, rozbitie, poškriabanie, roztrhnutie, apod.)
- ak chyba vznikla v dôsledku živelnej pohromy
Všetky reklamácie sú vybavované podľa platných právnych predpisov Slovenskej republiky. Reklamačné konanie je povinný predávajúci ukončiť najneskôr do 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Pri nosení šperkov doporučujeme:
Vyvarovať sa kontaktu s chemikáliami, napr, s alkoholom, liehom, kyselinami, ktoré spôsobujú oxidáciu šperkov. Vyhnúť sa kontaktu s kozmetickými prípravkami, predovšetkým s parfémami, lakom na vlasy, olejmi a krémami. Šperky si dajte až po nalíčení a použití parfému. Šperk môže poškodiť aj morská alebo chlorovaná voda pred športovaním si šperk odložiť.
Oxidácia (černanie) striebra nie je výrobná vada. Jedná sa o prirodzenú reakciu spôsobenú výskytom chemických látok v ovzduší, užívaním niektorých liekov a kontaktom s kozmetickými prípravkami. K čisteniu strieborných šperkov využívajte prostriedky k tomu určené alebo si dajte šperky vyčistiť v zlatníctve.